Mijn favoriete artikelen van de Ikea

Sorry guys! Het is alweer veel te lang geleden dat ik iets heb geschreven, en dat terwijl ik nog zoveel ideeën heb. Het wordt ook steeds moeilijker om weer te beginnen met schrijven, dus heb ik de lat laag gelegd voor mezelf vandaag. Niks super groens of creatiefs, vandaag mijn lievelingartikelen op dit moment van de Ikea. Want ja, ik was laatst in de Ikea en dat vind ik altijd leuk en nou dat dus.

 

En deze twee dingen heb ik daadwerkelijk gekocht:

 

Nou, ik hoop hiermee een goede start te hebben gemaakt, en als het lukt volgen er binnenkort blogpost over je eigen deodorant en eyeliner maken, eco nagellak, getinte lippenbalsem en nog veel meer 🙂

Leave a Reply

