Review: Boho nagellak in Red Rose

Tijd om weer eens iets van me te laten horen dacht ik zo 😉 Vandaag een review van een nagellak die ik laats kocht.

DSCN0156

Productbeschrijving op de website:

De collectie Bo.Ho GREEN COLOR REVOLUTION brengt hulde aan de romantische Bohemian stijl. Deel je originele free-spirited attitude met deze romantische tint.

  • Bevat geen ingrediënten van dierlijke afkomst
  • Gaat lang mee, droogt snel en heeft een glossy finish
  • Bevat een UV filter om de verkleuring van de nagels te voorkomen
  • Rijk aan silica, een natuurlijk verstevigingsmiddel voor de nagels
  • 76% van de ingrediënten zijn van natuurlijke oorsprong

Ingrediënten:

BUTYL ACETATE, ETHYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ISOSORBIDE DICAPRYLATE/CAPRATE, ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ALCOHOL, STEARALKONIUM BENTONITE, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER, SILICA, DIACETONE ALCOHOL, BENZOPHENONE-1, TRIMETHYLPENTANEDIYL DIBENZOATE, PHOSPHORIC ACID, ALUMINA. MAY CONTAIN +/- : CI 12085 (RED 36), CI 15850 (RED 6 LAKE), CI 15850 (RED 7 LAKE), CI 15880 (RED 34 LAKE), CI 19140 (YELLOW 5 LAKE), CI 42090 (BLUE 1 LAKE), CI 73360 (RED 30), CI 74260 (PIGMENT GREEN 7), CI 75470 (CARMINE), CI 77163 (BISMUTH OXYCHLORIDE), CI 77491 (RED IRON OXIDE), CI 77492 (YELLOW IRON OXIDE), CI 77499 (BLACK IRON OXIDE), CI 77510 (FERRIC AMMONIUM FERROCYANIDE), CI 77742 (MANGANESE VIOLET), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), MICA, TIN OXIDE.

DSCN0168

Prijs:

Ik kocht een flesje van 5 ml bij biggreensmile voor €5.95.

Verpakking:

Een mooi glazen flesje met een houten (?) dop

Mijn ervaringen:

Woohoo! Na mijn geklungel met de nagellak van Scotch is deze nagellak een verademing! Gewoon zoals ik nagellak het liefste zie: twee laagjes zijn prima en het droogt relatief snel. Op mijn (luie) manier, dus zonder base- of topcoat blijft het ongeveer 2 dagen goed zitten.
De kleur is prachtig donkerrood, precies zoals ik me had voorgesteld.

DSCN0183

Waar te koop?

Ik kocht deze nagellak hier: http://www.biggreensmile.nl/products/boho-nagellak-14-red-rose/bhnpredr.aspx?productid=bhnpredr

Wat vinden jullie van deze nagellak? Hebben jullie nog tips voor andere fijne (natuurlijke) nagellakjes?

Liefs,

Inge

 

 

Leave a Reply

